Komunikacja i współpraca

Organizacja powinna rozwijać się podobnym tempem jak biznes. Sprawdź z jakich narzędzi warto korzystać, aby było to efektywne.

Audyt nawyków komunikacyjnych i współpracy​

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA Audyt nawyków komunikacyjnych i współpracy Komunikacja i współpraca to kluczowe czynniki sukcesu w każdej organizacji. Nieważne jakie kompetencje twarde posiadają pracownicy – jeśli nie potrafią efektywnie się...

Czytaj więcej

Likwidowanie silosów

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA Likwidowanie silosów Współpraca między kluczowymi zespołami czy działami w organizacji jest bardzo ważna dla efektywnej pracy. Główną przeszkodą w współpracy jest kiedy zespoły są zamknięte w silosach...

Czytaj więcej

Rozwiązywanie konfliktów i mediacje

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA Rozwiązywanie konfliktów i mediacje Pracując na bazie warsztatu psychologicznego pomagamy rozwiązywać konflikty w organizacji i mediować w kierunku uzyskania jak najbardziej satysfakcjonującego rozwiązania. Bierzemy pod uwagę zarówno...

Czytaj więcej

Systemy motywacyjne i premiowe

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA Systemy motywacyjne i premiowe System motywacyjny i premiowy to klucz do rozwijania organizacji. Z jednej strony motywuje pracowników, a z drugiej strony pozwala realizować najważniejsze cele organizacji....

Czytaj więcej

Umów spotkanie

Opowiedz z jakim wyzwaniem się mierzysz. Wspólnie wypracujemy możliwe kierunki współpracy! Wybierz dogodny termin spotkania online. 

Możesz też napisać bezpośrednio do nas poprzez formularz kontaktowy.

Tomasz Pietrzak