Webinar – Jak kultura organizacyjna zwiększa skuteczność organizacji

Co w dzisiejszych czasach wpływa na wyniki osiągane przez przedsiębiorstwo? Nie ma na to jednej odpowiedzi, ale bardzo istotna jest kultura organizacyjna. Bo kultura firmy może zarówno wspierać zespół w realizacji wyników, ale jednocześnie przeszkadzać. Podczas webinar dla maratonHR.pl Tomasz Pietrzak oraz Tomasz Nalewajk odpowiedzieli na pytania:

  • Czym jest kultura organizacyjna i jak wpływa na skuteczność organizacji?
  • Jak diagnozować i mierzyć kulturę organizacyjną?
  • W jaki sposób wdrażać pożądaną kulturę organizacyjną?
  • Jakie są etapy wprowadzania nowej kultury organizacyjnej?
  • W jaki sposób komunikować pracownikom kulturę organizacyjną?
  • Na co zwrócić uwagę, aby dopasować pracownika do danej kultury organizacyjnej.
  • Jak zbadać i zdefiniować kulturę organizacyjną w firmie produkcyjnej, gdzie jest rozproszona struktura?
  • Jakich argumentów można użyć, aby przekonać do konieczności zmiany kultury tych managerów wysokiego szczebla, pracujących w firmie od lat i nie będącymi ambasadorami zmiany?
  • Jakimi sposobami i narzędziami można wdrażać nowe elementy lub zmieniać kulturę organizacyjną, gdy mamy już zdefiniowane “gapy” i to jak kultura ma wyglądać?
  • Jak wpłynąć na zmianę kultury organizacyjnej w firmie, gdzie większość pracowników to introwertycy i poziom zaangażowania we wspólne działanie jest niski?

Umów się na rozmowę

tomasz pietrzak

Tomasz Pietrzak


Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *