E-Book
Jak poprawić wyniki sprzedaży B2B w 3 miesiące?

Pobierz e-book, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż B2B w firmie. Znajdziesz w nim 11 kroków, które przechodzimy z naszymi klientami w czasie współpracy i gotowe ćwiczenia, które pomogą Ci je wdrożyć.

Dowiedz się, co zrobić, aby poprawić wyniki sprzedaży w firmie.

Pobierz e-book

Czy e-book jest dla Ciebie?
Dla kogo jest ten e-book?

Niezależnie od tego, czy mówimy o firmach usługowych, czy sprzedających produkty. Z e-booka wyniosą zdecydowanie najwięcej dla swojego biznesu osoby na następujących stanowiskach

  • Właściciele firm
  • Zarządzający firmą (Dyrektor generalny, CEO, Członek Zarządu)
  • Liderzy sprzedaży (Dyrektor Handlowy/Sprzedaży)

Zebrałem z zespołem najważniejsze obszary, które osoba zarządzająca firmą lub sprzedażą powinna przeanalizować i są warte podjęcia inicjatywy. Opisuję je nie tylko z perspektywy konsultanta, który regularnie pracuje z liderami firm nad rozwojem ich biznesów, ale także współwłaściciela firmy.

Bez sprzedaży nie da się rozwijać i iść do przodu.

Prezent dla subskrybentów newslettera
Co znajdziesz w środku?

E-book zawiera 11 konkretnych kroków, a w zasadzie rozpisanych krok po kroku zmian do wprowadzenia w firmie, które możesz zacząć wdrażać już dziś, aby poprawić wyniki sprzedaży w firmie.

To 50 stron pełnych wiedzy i rozwiązań do wprowadzenia, z których korzystamy na co dzień w firmach naszych klientów.

W e-booku przeczytasz m.in. o tym:
E-book "Jak poprawić sprzedaż B2B. 11 kroków do wdrożenia w każdej firmie MŚP"

Jeżeli w trakcie przeprowadzania ćwiczeń natrafisz na trudności, możesz do mnie napisać wiadomość e-mail na adres: tomasz.pietrzak@qmatch.pl lub poprzez LinkedIn. Gwarantuję Ci, że w ciągu 48 h odezwę się z odpowiedzią i postaram się pomóc.

Pobierz e-book bezpłatnie
Autor E-booka
O autorze
Tomasz Pietrzak - Konsultant Qmatch Consulting

Współzałożyciel oraz konsultant w Qmatch Consulting. Pracuje z menedżerami oraz właścicielami małych i średnich przedsiębiorstw. 

Specjalizuje się w obszarze sprzedaży, marketingu oraz strategii. Na co dzień oprócz zarządzania firmą, realizuje projekty dla naszych klientów, co pozwala mu być blisko wyzwań, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy. Jego celem w realizowanych projektach jest budowanie wartości dla organizacji.

Więcej wiedzy o sprzedaży B2B
Przeczytaj najnowsze artykuły
Scroll to Top