Doradztwo marketingowe
Marketing, który przełoży się na wyniki Twojej firmy
Pomagamy firmom sprzedającym produkty i usługi w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych, które wspierają działania sprzedażowe i pozwalają pozyskiwać wartościowe leady (kontakty biznesowe).
Wyzwania związane z prowadzeniem działań marketingowych
Pracując z klientami często słyszymy o problemach z marketingiem w ich firmach.
Wśród tych występujących najczęściej możemy wymienić następujące:
- „Nasz marketing nie działa / nie sprzedaje”
- „Nie wiemy, jak robić marketing, żeby ściągał do nas klientów”
- „Instagram LinkedIn, YouTube – jest tyle kanałów, ale nie wiemy, który wybrać i jakie publikować tam treści”
- „Jak przekonać klienta, żeby wybrał nasz produkt / naszą usługę”
- „Marketing pochłania dużo czasu i zasobów finansowych, ale nie przynosi nam konkretnych efektów”
- „Dział marketingu i dział sprzedaży nie chcą ze sobą współpracować”
- „Potrzebujemy marketera, ale trudno nam znaleźć pracownika, który rozumie specyfikę naszej branży, a jednocześnie ma doświadczenie w marketingu B2B”
Firmy, które się do nas zgłaszają wiedzą, że uporządkowanie procesów i działań marketingowych pomoże ich firmie iść do przodu i dalej się rozwijać.
Na czym polega doradztwo w marketingu B2B?
Doradztwo w marketingu B2B to skorzystanie z usług eksperta, który pomaga poprawić procesy marketingowe w firmie. Nasi konsultanci współpracują z różnymi branżami. Dobrze znają procesy sprzedażowe i marketingowe, a dzięki doświadczeniu potrafią dopasować wiedzę do specyfiki firmy i stworzyć strategię marketingową dopasowaną do jej potrzeb.
![Piramida-ARE](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2024/02/Piramida-ARE-1024x574.png)
Efekt doradztwa w marketingu B2B to jednak nie tylko gotowe zalecenia do wdrożenia. W Qmatch pracujemy ramię w ramię z managerami i pomagamy wprowadzić zaproponowane zmiany w dziale marketingu. Na bieżąco analizujemy też efekty i wdrażamy modyfikacje, aby realizować założone w strategii cele firmy i tworzyć marketing, który daje oczekiwane efekty.
Dla większości firm bardzo ważny jest aspekt pozyskiwania leadów, dla nas też! Dlatego to ważny element każdego projektu.
Doradztwo marketingowe - nasze usługi
Strategia marketingowa B2B
Strategia marketingowa B2B powinna być dopasowana do potrzeb firmy i realizować jej cele. Stworzymy strategię marketingową, która pomoże wypromować firmę i pomożemy wdrożyć ją w życie.
Strategia digital
Strategia digital to odpowiedź na to, w jaki sposób marka zamierza działać w kanałach digital. Jakie kanały warto wybrać? Doradzimy, które z nich będą odpowiednie dla Twojej firmy i pomożemy określić cele działania online.
Interim Marketing Director /
Interim Marketing Manager
Interim Marketing Director lub Interim Marketing Manager to osoba, która tymczasowo zarządza marketingiem w organizacji. Doświadczony konsultant pomoże zoptymalizować procesy marketingowe i usprawnić pracę zespołu. Możemy też wesprzeć Twoją firmę w rekrutacji pracowników do działu marketingu.
Audyt procesów i strategii marketingowej
Sprawdzimy procesy marketingowe w firmie i pomożemy je zoptymalizować. Pracujemy razem z managerami i zespołem marketingu, aby dokładnie poznać każdy etap działania. Dzięki temu powstają procesy, które skutecznie działają długo po skończeniu współpracy.
Poprawa skuteczności zespołu marketingu i sprzedaży
Pomożemy zwiększyć efektywność działania zespołu marketingu i poprawić jego współpracę z działem handlowym i działem sprzedaży. Skuteczna współpraca działu marketingu i działu sprzedaży może przynieść realne korzyści Twojej firmie.
Dlaczego warto uporządkować marketing w firmie sprzedającej do sektora B2B?
Sprzedaż B2B, czyli sprzedaż dla biznesu jest znacznie bardziej złożona niż ta B2C (kierowana do klienta indywidualnego). W sprzedaży B2B klient, zanim podejmie decyzję, przeprowadza dokładny research, gromadzi dane i logiczne argumenty za podjęciem współpracy z firmą, a osób, które decydują o współpracy często jest kilka. W dodatku są to osoby na różnych szczeblach.
W sprzedaży B2B proces decyzyjny jest długi i trzeba to uwzględnić w podejmowanych działaniach marketingowych. Brak uwzględnienia specyfiki sprzedaży dla Klientów B2B w marketingu bardzo często powoduje opisane wcześniej problemy.
Jakie korzyści może przynieść Twojej firmie doradztwo marketingowe?
Doradztwo marketingowe - jak wygląda współpraca z Qmatch?
Wypracowaliśmy schemat współpracy, który pozwala skutecznie usprawniać procesy marketingowe w firmie.
Zanim jednak rozpoczniemy wprowadzanie zmian, musimy poznać Twoją firmę. Dowiedzieć się więcej o modelu biznesowym, oferowanych produktach albo usługach, poznać wartości, aktualne sposoby komunikacji z klientem oraz proces jego obsługi i sprzedaży w firmie.
Dlatego współpraca rozpoczyna się od analizy, wywiadów 1:1 i zmapowania obecnych procesów marketingowych w firmie.
Sprawdź jak wygląda współpraca z naszymi konsultantami
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/marketing-b2b-1024x358.jpg)
Pierwszym krokiem do poprawy marketingu jest rozmowa. Na spotkaniu omówimy potrzeby, cele i oczekiwania oraz odpowiemy na wszystkie pytania o usługę doradztwa marketingowego, tworzenie strategii b2b, strategii digital lub dotyczące innych działań marketignowych.
Zaufały nam firmy
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/7R_logo-287x300.jpeg)
![pib broker](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/2da80000-56be-0050-1718-08dc2bcebe9f-e1718711559146-300x210.webp)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/douglas-logo-300x56.png)
![nanovo](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/nanovo-e1718711636522.jpeg)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/logo-dekpol-deweloper.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/IP-logo-300x128.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/komfort-logo-300x85.jpeg)
![duży ben logo](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/images-2.png)
![komtur logo](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/KOMTUR-logo-e1718711607318-300x110.webp)
![zdrowit-logo](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/zdrowit-e1716299101717.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/logo_limpol-300x67.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/logo-PayPo-300x115.png)
![kingspan light air](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/9b030000-5dac-0015-01ef-08db4fbdad5f_280x280-e1718711797494.webp)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/Bluerank_Logo-300x105.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/Google_2015_logo.svg-300x101.png)
![duraline logo](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/dura-line-logo-vector-e1718711827446-300x58.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/perkinelmer-logo.png)
![aww sinevia](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/logo_kolor_poziom_PDF-e1718711494761-300x61.webp)
![logo albeco](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/logo-300x150.webp)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/spnlogistics-logo.jpeg)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/Logo-Exorigo-Upos-300x169.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/xkawczynski_logistics.png.pagespeed.ic_.YVPZVV-C71-300x87.png)
![fast it logo](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/v2-1-e1718711714380-300x98.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/images-1-300x35.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/life-tube-logo-300x63.png)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/fmdental-logo-300x148.webp)
![](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/bestpharma-logo.png)
Czy warto skorzystać z usług doradztwa marketingowego?
Czy warto skorzystać z usług doradztwa marketingowego i wsparcia przy poprawie procesów w marketingu B2B?
![Mateusz Zguda](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/Mateusz_Zguda2.png)
![Radosław Nawrocki](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/Radoslaw-Nawrocki-prezes-PayPo.png)
![Katarzyna Dorocinska](https://qmatch.pl/wp-content/uploads/2023/06/katarzyna-referencje-qmatch.jpeg)
Doradztwo marketingowe - jakie są koszty?
Koszty doradztwa marketingowego dopasowujemy do potrzeb firmy. Z naszych usług mogą korzystać też małe i średnie przedsiębiorstwa.
Na co dzień działamy ze spółkami giełdowymi, spółkami właścicielskimi, ale też firmami rodzinnymi. Chcemy, żeby jak najwięcej firm miało szansę usprawnić swój marketing B2B i skorzystać z naszego doradztwa marketingowego.
Każda współpraca zaczyna się od bezpłatnej konsultacji. Wybierz termin w kalendarzu i porozmawiajmy o potrzebach i wyzwaniach, z którymi mierzy się Twoja firma.
Na tej podstawie dobierzemy potrzebne rozwiązania.
Newsletter
To nie newsletter sprzedażowy o naszych usługach, to raczej zbiór opinii na podstawie tego co się dzieje w projektach realizowanych w Qmatch Consulting.
Naszym celem jest koncentracja na wyzwaniach, z którymi zmaga się nasz klient, oraz prezentowanie metod, którymi im wspieramy. Zagadnienia, które omawiamy, intensywnie stymulują nasze procesy myślowe, i mam nadzieję, że będą miały podobny wpływ na Ciebie.
W każdym wydaniu naszego biuletynu skupimy się na jednym konkretnym temacie, dając Ci możliwość głębszego zrozumienia i refleksji nad istotnymi aspektami prowadzenia biznesu.