audyt-sprzedazy1

Kiedy warto zrobić audyt działu sprzedaży – i co on naprawdę pokazuje?

W ostatnich latach obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania usługą audytu sprzedaży w firmach B2B. I bardzo dobrze – sprzedaż przestała być domeną wyłącznie działu handlowego. To dziś złożony system naczyń połączonych: CRM, marketing, procesy, dane, ludzie, struktura zespołu, sposób raportowania i współpraca między działami. Wystarczy, że jeden z tych elementów zacznie działać gorzej, a cała machina […]

Kiedy warto zrobić audyt działu sprzedaży – i co on naprawdę pokazuje? Read More »

Zarządzanie przez cele — jak skutecznie motywować pracowników

Skuteczne zarządzanie celami jest jednym z najważniejszych elementów zapewniających rozwój firmy. W wielu przedsiębiorstwach strategia pozostaje jedynie teorią, ponieważ albo została źle zaprojektowana, albo – nie została odpowiednio wdrożona. Nie powinno tak być, bo metoda zarządzania przez cele pomaga w optymalizacji procesów i zwiększa zaangażowanie pracowników, którzy (dzięki niej) lepiej rozumieją swoje obowiązki i wpływ

Zarządzanie przez cele — jak skutecznie motywować pracowników Read More »

Audyt organizacyjny dla firm

Dlaczego każda firma powinna przeprowadzić audyt organizacyjny?

Każda firma chce działać sprawnie i rozwijać się bez przeszkód. Jednak nawet dobrze prosperujące przedsiębiorstwa mogą nie wykorzystywać w pełni swojego potencjału. Zdarza się, że wysokie koszty, skomplikowane procedury, albo brak jasnej struktury spowalniają wzrost i utrudniają zarządzanie. W takich sytuacjach warto przyjrzeć się organizacji od środka. Audyt organizacyjny to skuteczny sposób na znalezienie obszarów

Dlaczego każda firma powinna przeprowadzić audyt organizacyjny? Read More »

Systemy motywacyjne pracowników

Jak zbudować skuteczny system motywowania pracowników? Najnowszy raport o premiach w polskich firmach

W ogólnopolskim badaniu systemów premiowych sprawdziliśmy, na grupie 500 respondentów, skuteczność dodatkowych składników do wynagrodzenia zasadniczego w firmach. Czy premie rzeczywiście motywują pracowników? Za co osoby zatrudnione w Polsce otrzymują tak zwane bonusy? Kto może liczyć na ekstra pensję i ile zwykle wynosi? A także: jak zbudować skuteczny system motywacyjny w przedsiębiorstwie, który zwiększy motywację

Jak zbudować skuteczny system motywowania pracowników? Najnowszy raport o premiach w polskich firmach Read More »

systemy-wynagrodzen

Porównanie systemów wynagrodzeń: który wybrać dla swojej firmy?

Wybór odpowiedniego systemu wynagradzania to jedno z najważniejszych zadań dla przedsiębiorcy zatrudniającego pracowników. Struktura płac wpływa bowiem zarówno na motywację zespołu, jak również na efektywność organizacji, jej kulturę i predyspozycje do osiągania strategicznych celów. W tym artykule szczegółowo omówimy różne typy systemów wynagrodzeń, ich cechy oraz zasady wdrażania, by ułatwić Ci podjęcie świadomej decyzji. Co

Porównanie systemów wynagrodzeń: który wybrać dla swojej firmy? Read More »

warsztat-zerowy

Warsztat zerowy – pierwsze kroki do zrozumienia potencjału firmy

Każda firma, niezależnie od etapu rozwoju, może znaleźć się w punkcie, w którym dalszy wzrost wymaga przeorganizowania strategii, procesów czy struktury organizacyjnej. Często właściciele przedsiębiorstw dostrzegają pewne symptomy problemów, ale nie są w stanie jednoznacznie określić ich przyczyn.  Pomagamy przedsiębiorcom spojrzeć na organizację z nowej perspektywy. Przeprowadzamy Warsztat Zerowy, by zidentyfikować problemy i określić konkretne

Warsztat zerowy – pierwsze kroki do zrozumienia potencjału firmy Read More »

Audyt sprzedaży dla firm

Audyt sprzedażowy dla firm

Sprzedaż w firmie spada? Marża maleje? Może czas pomyśleć o audycie zewnętrznym. Audyt sprzedaży przypomina przegląd stomatologiczny przedsiębiorstwa – jest konieczny, by dbać o zdrowe finanse.  Z tego artykułu dowiesz się: Na czym polega audyt sprzedaży? Audyt sprzedażowy firmy to kompleksowa analiza i ocena kluczowych lub jedynie wybranych elementów działalności handlowej. W związku z tym

Audyt sprzedażowy dla firm Read More »

strategia-rozwoju

Strategia rozwoju – na czym polega?

Każde przedsiębiorstwo potrzebuje strategii, która pozwoli mu wzrastać i wyprzedzać konkurencję. W Qmatch specjalizujemy się w kompleksowym wsparciu strategicznym dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Na co dzień pomagamy właścicielom oraz kadrze zarządzającej tworzyć strategie rozwoju firm dopasowane do indywidualnych potrzeb. Dzięki naszemu wsparciu, zyskasz klarowną wizję przyszłości swojego biznesu oraz konkretne narzędzia, które

Strategia rozwoju – na czym polega? Read More »

ocena-kompetencji

Ocena kompetencji — nowoczesne narzędzia i metody

Ocena kompetencji stanowi fundament zarządzania zespołem. Organizacje coraz częściej sięgają po metody oceny kompetencji pracowników, które pozwalają na lepsze zrozumienie silnych stron zespołu, identyfikację obszarów wymagających wsparcia oraz budowanie strategii opartej na realnych zasobach firmy. W artykule przyjrzymy się, czym są kompetencje pracowników, na czym polega ich ocena, a także jakie korzyści niesie zarządzanie przez

Ocena kompetencji — nowoczesne narzędzia i metody Read More »

diagnoza-strategiczna

Diagnoza strategiczna: sprawdzona metoda na rozwój firmy

Strategiczne zarządzanie stanowi fundament planowania długofalowego i rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Właściwie przeprowadzona analiza pozwala na ocenę aktualnej sytuacji rynkowej, zrozumienie konkurencji oraz wskazanie obszarów do poprawy. Przy wsparciu doradztwa strategicznego można przekształcić wyzwania w możliwości, a zagrożenia w atuty, które przełożą się na wzrost efektywności, lepsze zarządzanie zasobami oraz skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Co znajdziesz

Diagnoza strategiczna: sprawdzona metoda na rozwój firmy Read More »

Scroll to Top