mapowanie-procesów

Mapowanie procesów – co to jest i jak zrobić mapę procesu?

Na temat mapowania procesów powstało już wiele artykułów. Dlaczego więc powinieneś (-aś) przeczytać właśnie ten? Bo jest to praktyczny poradnik mapowania procesu, który został sporządzony przez praktyków specjalistów w tej dziedzinie. W poniższym artykule poznasz nie tylko metody mapowania procesu, ale także zwrócimy Ci uwagę na kluczowe kroki, które będą mieć wpływ na jego skuteczność. …

Mapowanie procesów – co to jest i jak zrobić mapę procesu? Read More »

zarzadzanie-kompetencjami

Zarządzanie kompetencjami pracowników – klucz do sukcesu organizacji

Zarządzanie kompetencjami stało się jednym z najważniejszych narzędzi nowoczesnych przedsiębiorstw, pozwalającym na skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz rozwój organizacji. W artykule omówimy, czym jest zarządzanie przez kompetencje, jakie są rodzaje kompetencji oraz dlaczego zarządzanie kompetencjami jest kluczowe dla sukcesu firmy. Co znajdziesz w artykule? Co to jest zarządzanie przez kompetencje? Zarządzanie przez kompetencje to podejście, które …

Zarządzanie kompetencjami pracowników – klucz do sukcesu organizacji Read More »

dashboard finansowy

Dashboard finansowy – jak może pomóc Twojej firmie?

Zarządzanie finansami firmy jest skomplikowane. Jeśli chcesz skutecznie monitorować i analizować kluczowe wskaźniki finansowe, to dobrym pomysłem będzie sięgnięcie do narzędzi wizualizacji danych. Jednym z najskuteczniejszych rozwiązań jest dashboard finansowy. W tym artykule omówimy, jak stworzenie dashboardu finansowego może pomóc Twojej firmie, jakie korzyści niesie za sobą jego stosowanie oraz jakie narzędzia są najczęściej wykorzystywane …

Dashboard finansowy – jak może pomóc Twojej firmie? Read More »

Jak przeprowadzić proces wartościowania pracy? Skuteczne metody stosowane w wartościowaniu stanowisk pracy

Porównanie wartości stanowisk pracy ma pomóc firmom w uporządkowaniu hierarchii stanowisk i określeniu transparentnych wynagrodzeń na rynku pracy. Właścicielom firm proces pomaga zaprojektować sprawiedliwy system płac zasadniczych dla pracowników adekwatnie do ich kompetencji bez dyskryminacji płciowej zgodnie z dyrektywą UE. Proces wiążę się z ogromną wartością dla całej organizacji. Jakie metody wartościowania wybrać?  Co znajdziesz …

Jak przeprowadzić proces wartościowania pracy? Skuteczne metody stosowane w wartościowaniu stanowisk pracy Read More »

wartosciowanie-stanowisk

Na czym polega wartościowanie stanowisk pracy? 

Wartościowanie stanowisk pracy to ustandaryzowany proces polegający na obiektywnej ocenie wartości pracy  przez niezależny zespół projektowy. Proces wartościowania jest niezbędny do tego, by przeprowadzić obiektywną analizę kryteriów pracy i stworzyć transparentną siatkę wynagrodzeń w firmach.  Co znajdziesz w artykule? Na czym polega proces wartościowania? Wartościowanie stanowisk pracy w ramach poszczególnych kryteriów pozwala ocenić transparentność wynagrodzeń …

Na czym polega wartościowanie stanowisk pracy?  Read More »

Jak mądrze zaplanować budżet firmy? Przewodnik krok po kroku

Planowanie budżetu firmy jest kluczowym elementem prowadzenia biznesu, jednak znaczna część przedsiębiorców wciąż lekceważy to zadanie. Według badań przeprowadzonych przez agencję Clutch w 2020 roku połowa małych firm nie stworzyła budżetu firmowego. Jeśli jesteś na naszej stronie, to znaczy, że należysz do świadomych przedsiębiorców. Takich, którzy rozumieją, że stworzenie budżetu firmowego jest podstawą dla efektywnego …

Jak mądrze zaplanować budżet firmy? Przewodnik krok po kroku Read More »

audyt-marketingowy

Kiedy warto wykonać audyt marketingowy i na czym polega?

Balansowanie między procesem a magią? Nikomu nie trzeba tłumaczyć, że skuteczny marketing jest kluczowym elementem sukcesu. Jak jednak prowadzić działania marketingowe, gdy obserwujemy ciągłe zmiany w trendach, technologiach i preferencjach klientów? Z pomocą przychodzi nasza usługa: audyt marketingowy. Czym jest audyt marketingowy? Jak wygląda? Kiedy warto się na niego zdecydować? Sprawdź! Audyt marketingowy — analiza …

Kiedy warto wykonać audyt marketingowy i na czym polega? Read More »

Nanovo – nowy projekt

Ogłoszenie o nowej współpracy Z radością informujemy o rozpoczęciu współpracy z firmą Nanovo Sp. z o.o., które samo o sobie pisze tak: Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem skupionym na zmianach i innowacjach w przestrzeniach brick & mortar (B&M). Wierzymy, że nowoczesny retail potrzebuje nowoczesnych rozwiązań, usług cyfrowych, osadzonych precyzyjnie w ścieżce zakupowej i potrzebach klientów. Nasze rozwiązania …

Nanovo – nowy projekt Read More »

wgt logo

WGT – nowy projekt

Ogłoszenie o nowej współpracy Z przyjemnością informujemy, że nasza firma nawiązała współpracę z WGT Sp. z o.o., uznawaną za jednego z liderów w branży ochrony osobistej w Polsce. W ramach tej współpracy, będziemy świadczyć usługi doradztwa strategicznego, mające na celu wspieranie rozwoju i optymalizację procesów operacyjnych naszego nowego partnera. Firma WGT wybrała naszą firmę jako …

WGT – nowy projekt Read More »

Czy każda firma musi mieć strategię?

Strategia – czy warto na nią poświęcać czas? Koniec roku i moje myśli koncentrują się wokół jednego kluczowego słowa: strategia. Po tych „ciekawych” latach, które od wszystkich wymagały ogromnej elastyczności i determinacji, wyczuwam, że dla wielu firm nadszedł czas, by ponownie przemyśleć, w jaki sposób chcemy kształtować naszą przyszłość. Rozmawiając z prezesami spółek, dostrzegam wyraźne ożywienie …

Czy każda firma musi mieć strategię? Read More »

Scroll to Top