AUDYT PROCESÓW BIZNESOWYCH
Mapowanie procesów biznesowych
Procesy biznesowy, czyli przepływ informacji, decyzyjność i odpowiedzialność, to jeden z kluczowych elementów skutecznej organizacji. Mapowanie pozwala uchwycić przepływy i wszelkie ważne elementy każdego procesu. W procesie diagnozy organizacji bardzo często okazuje się, że to właśnie niedociągnięcia czy pewna nadmiarowość w procesach biznesowych sprawia, że zasoby są marnowane, pracownicy zdemotywowani, a efektywność marżowa niższa niż by oczekiwano. Także proces skalowanie organizacji często wymaga mapowanie obecnych procesów, których przeskalowanei jest kluczowe aby zwiększać wydajność i wyłapywać “puste przebiegi”. Co ważne – dzięki temu, że w proces mapowanie zaangażowani są pracownicy – samo uczestniczenie w tym zadaniu jest bardzo motywujące i budujące spójność w organizacji.
Kolejny etap procesu

Inne obszary rozwoju struktur organizacyjnych
Skontaktuj się z nami
