Darmowy webinar: System prowizyjny dla handlowców, który zwiększa sprzedaż
USŁUGI

Projektujemy
i ulepszamy systemy premiowe dla firm

Wypłacana pracownikom premia nadwyręża budżet firmy? Premia od sprzedaży nie sprawia, że handlowcy chcą sprzedawać więcej? Jeszcze nie masz systemu premiowego, bo dopiero szukasz skutecznego sposobu na zmotywowanie pracowników? 

Stworzymy dla Ciebie system premiowy, dzięki któremu pracownicy zrealizują cele sprzedażowe — szybciej, z większą satysfakcją i zyskiem dla Twojej firmy.

Osoba do kontaktu

Tomasz Nalewajk

Konsultant Wdrożeniowy

Masz system premiowy, ale...

System premiowy ma tak ustalone progi, że sprzedawcy i przedstawiciele zbyt łatwo je przekraczają. Przyznawane premie są ogromne, a finanse firmy niestabilne.

System premiowania był wiele razy rozbudowywany o dodatkowe elementy. Tylko niektórzy pracownicy rozumieją, jak działa przyznawanie premii, przez to nie wiedzą, czy warto się starać. System może być też zbyt prosty w stosunku do aktualnych potrzeb firmy. Nie wspiera celów organizacji, nie pokazuje pracownikom, na czym powinni się skupić (np. system wspiera obrót, a teraz kluczowa jest marża)

To, że istnieje premia, wcale nie sprawia, że ludziom bardziej chce się pracować. System wynagrodzeń ma niewielki wpływ na codzienną pracę zespołu.

Zespół Qmatch wspiera naszą organizację w porządkowaniu procesów, ustalaniu strategii rozwoju oraz w stworzeniu nowego systemu premiowego. Doceniamy osobiste zaangażowanie konsultantów, elastyczność na zmieniające się potrzeby oraz realizowanie postawionych wcześniej celów. Ich rozumienie i świadomość wyzwań naszej branży bardzo pomaga w kształtowaniu i optymalizacji procesów spółki. Ważne jest, że jako konsultanci nie tylko proponują nam nowe rozwiązania, ale również facylitują proces wdrażania tych zmian w organizacji.

Nie masz systemu premiowego i...​

Pracownicy nie czują się zmotywowani do realizacji celów sprzedażowych. Szukasz czegoś, co pomoże to zmienić.

Jesteś zadowolony z pracy swojego zespołu i chcesz docenić ich wkład w rozwój firmy (zarówno zespołowy, jak i indywidualny).

Karty sportowe i kosze pełne owoców to dla Ciebie za mało. Szukasz czegoś, co pokaże swoim pracownikom, że realnie i konkretnie doceniasz ich pracę.

Na czym polega doradztwo przy systemie premiowym?

Kalkulator systemu premiowego

Szukasz kalkulatora premii dla pracowników?

Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny kalkulator, z którym zaprojektujesz własny system premiowania pracowników. Możesz  wykorzystać go też do zarządzania obecnym systemem premiowym.

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać arkusz – wzór systemu premiowania.

Współpraca przy projektowaniu systemów premiowych - cena

Czy Twoją firmę stać na konsultanta ds. systemów premiowych?

Chcemy, żeby każda firma mogła mieć dobrze funkcjonujący system premiowy, który będzie motywował pracowników i pozwoli się jej rozwiać nawet w czasach kryzysu. 

Zależy nam, żeby każda firma z sektora MŚP mogła skorzystać ze wsparcia w tworzeniu lub modyfikacji systemu premiowego, niezależnie od etapu rozwoju, na którym się znajduje.  Działamy dla firm z sektora MŚP takich jak Twoja organizacja. Sami jesteśmy małą firmą i rozumiemy wyzwania, z którymi się mierzysz.

Koszty doradztwa dopasowujemy zawsze do potrzeb organizacji i możliwości finansowych firmy, dlatego przygotowaliśmy trzy pakiety o różnym zakresie wsparcia przy tworzeniu systemu premiowego.

Tomasz Nalewajk
Ekspert tworzenia systemów premiowych
Z kim będziesz pracować?

Przy tworzeniu systemu premiowego będziesz przez cały czas współpracował z jednym ekspertem, którego poznasz już w trakcie bezpłatnej konsultacji. Ten sam konsultant będzie z Tobą od pierwszego spotkania. Nie oddelegujemy pracy nad systemem premiowym dla Twojej firmy osobom na zapleczu.

Tomasz Nalewajk jest psychologiem organizacji. Specjalizuje się w budowaniu motywacji w zespole (m.in. przez tworzenie skutecznych systemów premiowych i prowizyjnych). Pracował w korporacjach w Polsce i za granicą rozwijając m.in. budując program lojalnościowy w Meksyku.

Dzięki swojej wiedzy i zaangażowaniu Pan Tomasz Nalewajk stworzył program dostosowany zarówno do potrzeb naszej branży, jak i organizacji. Doceniamy również styl pracy Pana Tomasza – niezwykle empatyczny i zorientowany na potrzeby klienta. Z przyjemnością będziemy kontynuować współpracę z Qmatch Consulting.

Jak wygląda proces budowy systemu premiowego w firmie?

Napisaliśmy e-book o podstawach tworzenia systemów premiowych

Chcesz samodzielnie stworzyć system premiowy w firmie, ale nie wiesz, od czego zacząć? 

Bazując na doświadczeniu zdobytym przy projektowaniu systemów dla klientów, napisaliśmy e-book „7 kroków do stworzenia skutecznego systemu premiowego”, gdzie opisujemy 7 kluczowych elementów, które ułatwią Ci pracę nad własnym system premiowym w organizacji. Wykorzystasz je przy tworzeniu systemu premiowania handlowców, systemu premiowania pracowników produkcji oraz innych działów w firmie.

Pobierz e-book zupełnie za darmo i zaprojektuj własny system premiowy w firmie.

Zaufały nam firmy
Klienci o nas

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Qmatch. W procesie konsultacji udało nam się wypracować system premiowy, który jest na tyle elastyczny, że będzie mógł rosnąć razem z naszą firmą. Nie bez znaczenia jest też to, że dzięki nowemu rozwiązaniu zdecydowanie skrócił się czas poświęcany co miesiąc na wyliczanie premii, a dodatkowo udało nam się wyeliminować element uznaniowości przy premiowaniu.

Zadaj nam pytanie

Chcesz dowiedzieć się, jaki system premiowy jest najlepszy dla Twojego zespołu, a może chcesz sprawdzić mocne i słabe strony działającego systemu? Napisz do nas i umów się na darmową konsultację z ekspertem. 


Newsletter
Praktyczna wiedza i sprawdzone rozwiązania, które możesz wdrażać w swojej firmie

Zapisz się na nasz newsletter. Zyskasz dostęp do dostęp do treści i dodatkowych materiałów, z którymi rozwiniesz swoją firmę.

Scroll to Top
0
zapisanych

Czego dowiesz się w trakcie webinaru?

  • Co musi zawierać system prowizyjny, żeby działał?
  • Narzędzia, które pomogą łatwiej zarządzać systemem
  • Jak system prowizyjny może zepsuć sprzedaż?