usługi

Profesjonalne doradztwo w sprzedaży B2B

Jak zwiększyć sprzedaż B2B? Pomagamy ułożyć proces sprzedaży i sprawnie wprowadzić zmiany zwiększające sprzedaż w ich firmach.

Szukasz pomysłu jak poprawić wyniki sprzedaży w firmie? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Będziesz rozmawiać bezpośrednio ze specjalistą sprzedaży B2B.

Osoba do kontaktu
Tomasz Pietrzak
Consultant

Sprzedaż w firmie stoi w miejscu albo spada? Handlowcy nie realizują planów sprzedażowych? Klienci odchodzą z firmy do konkurencji?

Chcesz poprawić wyniki sprzedaży w firmie? Podpowiemy Ci, jak poprawić sprzedaż w firmie, tak, aby była jeszcze bardziej efektywna.

Zobacz, jak może wyglądać projekt , który pomoże zwiększyć sprzedaż B2B

Audyt zespołu sprzedaży

Audyt to narzędzie do szybkiego zwiększanie sprzedaży w zespołach handlowych. Często audyt kojarzy się z czymś negatywnym. Nasz audyt zespołu sprzedaży jest inny. Jego głównym celem jest wskazanie obszarów do poprawy i ich ulepszenie. Skupiamy się w głównej mierze na zespołach sprzedaży B2B. Audyt sprzedaży przeprowadza doświadczony Dyrektor Sprzedaży. 

Doradztwo w sprzedaży B2B - usługi

Doradztwo w zakresie sprzedaży to usługa w ramach której szczegółowo przeanalizujemy proces sprzedaży B2B w Twojej firmie, przekażemy wnioski i rekomendacje, podpowiemy jak zwiększać sprzedaż, a następnie pomożemy wdrożyć zmiany, aby zarządzanie procesem sprzedaży było łatwe i przynosiło mierzalne efekty.

Audyt sprzedaży

Przeprowadzimy audyt procesów sprzedażowych i mapowanie procesu sprzedaży. Sprawdzimy  mocne i słabe strony, wskażemy obszary do poprawy, a optymalizacja procesu sprzedażowy pomoże podnosić wyniki finansowe.

>> Dowiedz się wiecej

Pozyskiwanie klientów B2B

W ramach doradztwa sprzedażowego sprawdzimy też jak wygląda proces pozyskiwania klientów i polecimy zmiany, które pomogą go usprawnić.. Organizacja procesu sprzedaży i pozyskiwania klientów pozwoli sprzedawać skuteczniej.

Digitalizacja procesów sprzedażowych

Digitalizacja procesów sprzedażowych pozwala zmniejszyć koszty i czas obsługi klienta i zwiększyć dochody ze sprzedaży. Sprawdzimy, które procesy sprzedażowe można zdigitalizować i pomożemy wdrożyć usprawnienia, które ułatwią zarządzanie procesem sprzedaży.

Szkolenia dla zespołów sprzedażowych

Przeprowadzamy dedykowane szkolenia dla zespołów sprzedażowych. Na naszych szkoleniach stawiamy na praktykę oraz pracę na realnych wyzwaniach. Ograniczamy teorię do minimum. 

Systemy premiowe

Dobrze zaprojektowany system premiowy motywuje pracowników i wspiera realizację założonych celów. Zbudujemy skuteczne systemy premiowe dla całej organizacji, które zwiększą zaangażowanie.

>> Dowiedz się wiecej

Systemy prowizyjne

Skuteczny system prowizyjny będzie wzmacniał chęć do realizacji celów sprzedażowych. Opracujemy system prowizyjny, który zmotywuje pracowników do podnoszenia wyników pracy.

>> Dowiedz się więcej

Twoi handlowcy, to często pierwsze osoby, które poznaje klient

Klient przed podjęciem decyzji wykonuje dokładny research i rozważa różne opcje – zarówno Twoje, jak i konkurencji. Często na tym etapie kontaktuje się z firmą, aby poznać ofertę. Trafia więc do pracowników działu sprzedaży lub handlowców.

To od ich działań zależy, czy klient zdecyduje się na zakup. Nasze doświadczenie pokazuje, że nie ma złych i dobrych sprzedawców. Tymi dobrymi są zazwyczaj Ci, którzy kiedyś pozyskali dobry warsztat pracy i teraz go samodzielnie rozwijają. 

Umów się z nami na konsultację. Nauczymy Twoich handlowców technik sprzedaży B2B i pomożemy zbudować taki warsztat  kompetencji sprzedaży w Twojej organizacji.

Doradztwo w sprzedaży B2B

Czy masz poczucie, że:
  • Handlowcy osiągają bardzo różne wyniki sprzedaży

  • Zespół marketingu jest odcięty od handlowców i klientów

  • Sprzedaż jest w dużej mierze przypadkowa

  • Zgadujemy kto jest naszym klientem

  • Strategia sprzedaży zakłada: "sprzedaż do wszystkich"

  • Brak analityki sprzedażowej

  • Spadający poziom klientów powracających

kompetencje pracowników

Doradztwo w zakresie sprzedaży B2B dla MŚP

Oferujemy doradztwo sprzedaży B2B produktów i usług dla małych i średnich firm (MŚP). Bazujemy na sprawdzonych rozwiązanych i dopasowujemy je do potrzeb firmy, aby zapewnić efektywne angażowanie zasobów.

Przeprowadzimy audyt procesu sprzedaży oraz strategii sprzedaży. Sprawdzimy jak działa zespół handlowców i zweryfikujemy kluczowe metryki. Przeanalizujemy też możliwości optymalizacji procesów sprzedaży, które usprawni proces zarządzania sprzedażą i odpowie na pytanie „jak poprawić wyniki sprzedaży?”

Mapa procesu sprzedaży pokaże Ci, jak dokładnie wygląda proces sprzedaży B2B w Twojej firmie. Na końcu audytu otrzymasz konkretny plan działania, który pomożemy Ci wdrożyć w firmie pracując ramię w ramię z liderami.

Doradztwo sprzedażowe da Ci wiedzę, dlaczego taka sytuacja zaistniała w Twojej firmie, a przede wszystkim konkretne rozwiązania i kroki do wdrożenia dopasowane do branży, wielkości zespołu oraz sposobu w jaki podejmują decyzję o zakupie Twoi klienci. Dzięki temu proces zarządzania sprzedażą stanie się wygodny i czytelny, a efektywność sprzedaży w firmie zacznie się zwiększać.

[E-BOOK] Jak poprawić wyniki sprzedaży B2B?

Popraw wyniki sprzedaży B2B już w 3 miesiące. Pobierz e-book, który w 11 krokach przeprowadzi Cię przez proces zmian. To 11 praktycznych kroków, zamienionych na konkretne zmiany do wprowadzenia w firmie (minimum teorii, maksimum praktyki), z którymi poprawisz wyniki sprzedaży w firmie. 

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać 50 strony wiedzy i gotowych rozwiązań, z których korzystamy w firmach klientów.

Kiedy warto skorzystać z doradztwa w sprzedaży B2B?

Wzrost i skalowanie firmy

Firmy, które zaczynają się skalować, potrzebują profesjonalizacji działań i często musza uporządkować proces sprzedaży w firmie. Doradztwo sprzedaży pozwoli osiągnąć te cele znacznie szybciej

Potrzeba usprawnienia procesu sprzedaży

Proces sprzedaży B2B różni się od tego w B2C. Powtarzalny, zoptymalizowany proces sprzedaży pozwoli na zwiększanie efektywności sprzedaży produktów i usług i przełoży się na rosnące wyniki sprzedażowe firmy.

Spadek sprzedaży w dziale handlowym

Jeśli dział handlowy odnotowuje zastój lub spadki w sprzedaży. Klienci odchodzą, a ilość wygrywanych szans sprzedażowych i wartości transakcji jest niska.

Zaufały nam firmy
nanovo
aww sinevia
zdrowit-logo
logo albeco
komtur logo
duraline logo
kingspan light air
pib broker
pulsar bhp
Nat Cargo logo
wgt logo
fast it logo
duży ben logo
Klienci o nas

Co da Ci współpraca z nami?

Nasi konsultanci mają uzupełniające się kompetencje w różnych obszarach, dzięki temu pomogą Ci poprawić wyniki sprzedaży w firmie poprzez:

  1. Audyt procesu sprzedaży – przeanalizujemy materiały takie jak strategia sprzedaży B2B i przeprowadzimy pełny audyt procesu sprzedażowego.
  2. Zidentyfikowanie mocnych i słabych stron procesu sprzedaży – wskażemy, gdzie potrzebna jest optymalizacja procesu sprzedaży, a także, które procesy można zautomatyzować
  3. Mapowanie procesu sprzedaży – mapa procesu sprzedaży pozwoli Ci dokładnie poznać proces sprzedaży B2B w firmie, a dzięki temu łatwiej nim zarządzać i wprowadzać zmiany, nawet po zakończeniu współpracy z nami.
  4. Zwiększenie efektywności pracy handlowców – ustalimy KPI dla poszczególnych handlowców, przeprowadzimy szkolenia dla działu sprzedaży, gdzie pokażemy jak wygląda sprzedaż usług i produktów B2B z uwzględnieniem ścieżki zakupowej klienta. Podpowiemy jak zwiększać sprzedaż, wdrożyć dobre praktyki i skutecznie stosować techniki sprzedaży B2B. Pomożemy też zbudować system prowizyjny dla handlowców, który podniesienie motywację zespołu do osiągania lepszych wyników.
  5. Wskazanie ścieżki zakupowej klienta: sprzedaż usług B2B i produktów z tego segmentu, wymaga odpowiedniego podejścia do klienta. Pomożemy Ci dokładnie poznać ścieżkę zakupową Twoich klientów i podpowiemy, jak wykorzystać ją w procesie sprzedaży. Uwzględnimy przy tym specyfikę branży i wielkość zespołu.
  6. Zaprojektowanie skutecznego procesu sprzedaży w firmie – ułożymy i pomożemy wprowadzić w firmie skuteczny proces sprzedażowy. Niezależnie od tego czy jest to nowy proces sprzedażowy, czy poprawki do istniejącego systemu.

Skorzystanie z doradztwa w sprzedaży B2B i włączenie w proces konsultanta z zewnątrz pozwala uzyskać świeże spojrzenie na procesy w firmie i zwiększenie efektywności działu sprzedaży.

Optymalizacja procesów sprzedażowych sprawia, że handlowcy działają skuteczniej, sprawniej obsługują klientów i domykają transakcje, ponieważ znają ścieżkę zakupową klienta i wiedzą co jest dla niego ważnego na poszczególnych jej etapach.

Zwykle skorzystanie z doradztwa sprzedażowego i optymalizacja procesów jest bardziej opłacalna niż zatrudnienie na stałe dyrektora sprzedaży, a koszty doradztwa w sprzedaży są osiągalne także dla małych firm.

Jakich efektów można się spodziewać?

  • Skuteczniejszy proces sprzedaży i rozmów sprzedażowych z klientami

  • Skrócenie czasu poszczególnych etapów procesu sprzedaży

  • Podniesienie poziomu jakości sprzedaży w zespole

  • Poprawa procesu obsługi klientów

  • Większa skuteczność w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych

Umów konsultację


Newsletter

To nie newsletter sprzedażowy o naszych usługach, to raczej zbiór opinii na podstawie tego co się dzieje w projektach realizowanych w Qmatch Consulting.

Naszym celem jest koncentracja na wyzwaniach, z którymi zmaga się nasz klient, oraz prezentowanie metod, którymi im wspieramy. Zagadnienia, które  omawiamy, intensywnie stymulują nasze procesy myślowe, i mam nadzieję, że będą miały podobny wpływ na Ciebie.

W każdym wydaniu naszego biuletynu skupimy się na jednym konkretnym temacie, dając Ci możliwość głębszego zrozumienia i refleksji nad istotnymi aspektami prowadzenia biznesu.

Scroll to Top