W większości przypadków kontaktujemy się z naszymi klientami jeszcze tego samego dnia.
Kiedy warto zrobić audyt działu sprzedaży – i co on naprawdę pokazuje?
W ostatnich latach obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania usługą audytu sprzedaży w firmach B2B. I bardzo dobrze – sprzedaż przestała być domeną wyłącznie działu handlowego. To dziś złożony system naczyń połączonych: CRM, marketing, procesy, dane, ludzie, struktura zespołu, sposób raportowania i współpraca między działami. Wystarczy, że jeden z tych elementów zacznie...
czytaj więcejZarządzanie przez cele — jak skutecznie motywować pracowników
Skuteczne zarządzanie celami jest jednym z najważniejszych elementów zapewniających rozwój firmy. W wielu przedsiębiorstwach strategia pozostaje jedynie teorią, ponieważ albo została źle zaprojektowana, albo – nie została odpowiednio wdrożona. Nie powinno tak być, bo metoda zarządzania przez cele pomaga w optymalizacji procesów i zwiększa zaangażowanie pracowników, którzy (dzięki niej) lepiej...
czytaj więcejDlaczego każda firma powinna przeprowadzić audyt organizacyjny?
Każda firma chce działać sprawnie i rozwijać się bez przeszkód. Jednak nawet dobrze prosperujące przedsiębiorstwa mogą nie wykorzystywać w pełni swojego potencjału. Zdarza się, że wysokie koszty, skomplikowane procedury, albo brak jasnej struktury spowalniają wzrost i utrudniają zarządzanie. W takich sytuacjach warto przyjrzeć się organizacji od środka. Audyt organizacyjny to...
czytaj więcej