Dziękujemy za wiadomość

W większości przypadków kontaktujemy się z naszymi klientami jeszcze tego samego dnia.

Polecamy najciekawsze artykuły na naszym blogu
audyt-sprzedazy1

Kiedy warto zrobić audyt działu sprzedaży – i co on naprawdę pokazuje?

W ostatnich latach obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania usługą audytu sprzedaży w firmach B2B. I bardzo dobrze – sprzedaż przestała być domeną wyłącznie działu handlowego. To dziś złożony system naczyń połączonych: CRM, marketing, procesy, dane, ludzie, struktura zespołu, sposób raportowania i współpraca między działami. Wystarczy, że jeden z tych elementów zacznie...

czytaj więcej

Zarządzanie przez cele — jak skutecznie motywować pracowników

Skuteczne zarządzanie celami jest jednym z najważniejszych elementów zapewniających rozwój firmy. W wielu przedsiębiorstwach strategia pozostaje jedynie teorią, ponieważ albo została źle zaprojektowana, albo – nie została odpowiednio wdrożona. Nie powinno tak być, bo metoda zarządzania przez cele pomaga w optymalizacji procesów i zwiększa zaangażowanie pracowników, którzy (dzięki niej) lepiej...

czytaj więcej
Audyt organizacyjny dla firm

Dlaczego każda firma powinna przeprowadzić audyt organizacyjny?

Każda firma chce działać sprawnie i rozwijać się bez przeszkód. Jednak nawet dobrze prosperujące przedsiębiorstwa mogą nie wykorzystywać w pełni swojego potencjału. Zdarza się, że wysokie koszty, skomplikowane procedury, albo brak jasnej struktury spowalniają wzrost i utrudniają zarządzanie. W takich sytuacjach warto przyjrzeć się organizacji od środka. Audyt organizacyjny to...

czytaj więcej
Scroll to Top