Co w dzisiejszych czasach wpływa na wyniki osiągane przez przedsiębiorstwo? Nie ma na to jednej odpowiedzi, ale bardzo istotna jest kultura organizacyjna. Bo kultura firmy może zarówno wspierać zespół w realizacji wyników, ale jednocześnie przeszkadzać. Podczas webinar dla maratonHR.pl Tomasz Pietrzak oraz Tomasz Nalewajk odpowiedzieli na pytania:
- Czym jest kultura organizacyjna i jak wpływa na skuteczność organizacji?
- Jak diagnozować i mierzyć kulturę organizacyjną?
- W jaki sposób wdrażać pożądaną kulturę organizacyjną?
- Jakie są etapy wprowadzania nowej kultury organizacyjnej?
- W jaki sposób komunikować pracownikom kulturę organizacyjną?
- Na co zwrócić uwagę, aby dopasować pracownika do danej kultury organizacyjnej.
- Jak zbadać i zdefiniować kulturę organizacyjną w firmie produkcyjnej, gdzie jest rozproszona struktura?
- Jakich argumentów można użyć, aby przekonać do konieczności zmiany kultury tych managerów wysokiego szczebla, pracujących w firmie od lat i nie będącymi ambasadorami zmiany?
- Jakimi sposobami i narzędziami można wdrażać nowe elementy lub zmieniać kulturę organizacyjną, gdy mamy już zdefiniowane “gapy” i to jak kultura ma wyglądać?
- Jak wpłynąć na zmianę kultury organizacyjnej w firmie, gdzie większość pracowników to introwertycy i poziom zaangażowania we wspólne działanie jest niski?
Sprawdź też nasz Handbook o Kulturze Organizacyjnej