Jakie są 4 najważniejsze składniki systemu prowizyjnego?

Tworzenie skutecznego systemu prowizyjnego to niezbędny krok w motywowaniu zespołu sprzedaży i stymulowaniu wzrostu firmy. Odpowiednio zaprojektowany system może przyciągnąć najlepszych pracowników, zwiększyć zaangażowanie i poprawić wyniki finansowe. Co jest ważne w tworzeniu efektywnego systemu prowizyjnego: Zrozumienie potrzeb pracowników i celów biznesowych: Prowadź dialog z zespołem sprzedaży, aby dowiedzieć się, co ich motywuje, jednocześnie balansując […]

Jakie są 4 najważniejsze składniki systemu prowizyjnego? Read More »

webinar-system-premiowy-dla-handlowcow

Webinar: Jak samodzielnie stworzyć system premiowy?

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru na temat” Jak samodzielnie stworzyć system premiowy”. Pod filmem znajduje się transkrypcja nagrania. Dzień dobry Państwu, witam serdecznie. Mam nadzieję, że mnie słychać. Tomasz Nalewajk, Qmatch Consulting z tej strony. Witam na webinarze „Jak samodzielnie stworzyć system premiowy?” Dzisiaj będziemy mieli dwie części. Z jednej strony będzie prezentacja, z drugiej

Webinar: Jak samodzielnie stworzyć system premiowy? Read More »

10 rzeczy, które musi umieć dobry sprzedawca w B2B

Wszyscy go szukają. Ktoś podobno go znał, inny gdzieś go widział. O kim mowa? O dobrym sprzedawcy! Dobrzy sprzedawcy są i nadal będą potrzebni w wielu firmach. Umiejętności handlowe, które wyróżniają dobrych sprzedawców, są bardzo potrzebne i przydają się na wielu stanowiskach. Umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami albo nawiązywania kontaktów wykorzystują na co dzień

10 rzeczy, które musi umieć dobry sprzedawca w B2B Read More »

[Case study] System premiowy, który rośnie razem z firmą w 4 Partners TSL S.A.

4 Partners TSL S.A. zajmuje się spedycją i logistyką na terenie całej Europy. Współpracuje z firmami reprezentującymi różne branże i sektory gospodarki, realizując przewozy ładunków ekspresowych i niebezpiecznych. Oferuje także usługi takie jak magazynowanie czy składowanie. System premiowy dla firmy 4 Partners TSL S.A. Siłą 4 Partners TSL S.A. są ludzie. W tej branży szczególnie

[Case study] System premiowy, który rośnie razem z firmą w 4 Partners TSL S.A. Read More »

[Case study] Digitalizacja procesów komunikacji w zespole

Dobra komunikacja w zespole jest istotna szczególnie w przypadku gdy mówimy o komunikacji w zespole projektowym. Wdrożenie nowego produktu trwa kilka tygodni i angażuje większość działów firmy. Wykorzystanie narzędzi digital, może wyraźnie zwiększyć efektywność procesu i sprawić, że zespołowi będzie pracowało się lepiej. Limpol działa na rynku od 25 lat i jest częścią polskiej grupy

[Case study] Digitalizacja procesów komunikacji w zespole Read More »

Jak stworzyć motywujący i skuteczny system premiowania pracowników?

Jak zaprojektować skuteczny system premiowania, który sprawi, że pracownicy będą zmotywowani do działania? Jaka premia sprawi, że zaczną pracować z większą efektywnością i zaangażowaniem? W artykule zebrałem najważniejsze informacje przydatne przy tworzeniu systemu premiowego oraz dobre praktyki, z których korzystamy na co dzień w naszej pracy. Możesz z powodzeniem wykorzystać je przy tworzeniu własnego systemu

Jak stworzyć motywujący i skuteczny system premiowania pracowników? Read More »

[Case study] Geotest – budowanie strategii organizacji opartej na procesach

Wzrost firmy oznacza zmiany. Wejście na wyższy poziom wymaga modyfikacji sposobów działania w firmie i dokładnego przyjrzenia się wszystkim procesom. Jeśli chcemy, żeby następował rozwój organizacji, musimy pomyśleć o planie rozwoju i odpowiedniej strategii firmy. Rozrastająca się firma musi wprowadzać zmiany w swojej strukturze. Wzrost i rozwój firmy – czy wymaga zmiany strategii organizacji? Wzrost

[Case study] Geotest – budowanie strategii organizacji opartej na procesach Read More »

[Case study] System premiowy w Dekpol Deweloper – jak stworzyć system odporny na trudne czasy

Celem każdego systemu premiowego powinno być z jednej strony zwiększanie szans na zrealizowanie założonych celów, a z drugiej motywowanie pracowników i zwiększanie ich zadowolenia z pracy. Te dwa elementy są uniwersalne dla każdej firmy, a jednocześnie muszą być zawsze dostosowane do wymagań organizacji, co okazało się prawdą także w przypadku pracy nad systemem premiowania pracowników

[Case study] System premiowy w Dekpol Deweloper – jak stworzyć system odporny na trudne czasy Read More »

Misja i wizja firmy: co to jest, jak stworzyć i dlaczego warto?

 Ściśle łączą się z kulturą organizacyjną. Nadają kierunek działaniom. Integrują. Motywują do pracy. Czym są? Jak je opracować? Co zrobić, żeby konstruowanie ich nie było stratą czasu? Misja firmy i wizja firmy mogą z początku być trudne do rozróżnienia. Istnieją jednak konkretne wyznaczniki tego, czym jest misja firmy, a czym jest wizja firmy. Misja firmy: twoje

Misja i wizja firmy: co to jest, jak stworzyć i dlaczego warto? Read More »

[Case study] LTTM budowanie spójnej kultury organizacyjnej po połączeniu LifeTube i TalentMedia

LTTM to największa w kraju grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Zrzesza ponad 850 kanałów YouTube, które razem mają prawie miliard wyświetleń miesięcznie. Co drugi (45%) z twórców z TOP100 najpopularniejszych youtuberów w Polsce współpracuje z LTTM.  Grupa powstała z połączenia dwóch spółek TalentMedia oraz LifeTube. Projekt Qmatch miał miejsce rok po

[Case study] LTTM budowanie spójnej kultury organizacyjnej po połączeniu LifeTube i TalentMedia Read More »

Scroll to Top