[Case study] Digitalizacja procesów komunikacji w zespole

Dobra komunikacja w zespole jest istotna szczególnie w przypadku gdy mówimy o komunikacji w zespole projektowym. Wdrożenie nowego produktu trwa kilka tygodni i angażuje większość działów firmy. Wykorzystanie narzędzi digital, może wyraźnie zwiększyć efektywność procesu i sprawić, że zespołowi będzie pracowało się lepiej. Limpol działa na rynku od 25 lat i jest częścią polskiej grupy …

[Case study] Digitalizacja procesów komunikacji w zespole Read More »

Jak stworzyć motywujący i skuteczny system premiowania pracowników?

Jak zaprojektować skuteczny system premiowania, który sprawi, że pracownicy będą zmotywowani do działania? Jaka premia sprawi, że zaczną pracować z większą efektywnością i zaangażowaniem? W artykule zebrałem najważniejsze informacje przydatne przy tworzeniu systemu premiowego oraz dobre praktyki, z których korzystamy na co dzień w naszej pracy. Możesz z powodzeniem wykorzystać je przy tworzeniu własnego systemu …

Jak stworzyć motywujący i skuteczny system premiowania pracowników? Read More »

[Case study] Geotest – budowanie strategii organizacji opartej na procesach

Wzrost firmy oznacza zmiany. Wejście na wyższy poziom wymaga modyfikacji sposobów działania w firmie i dokładnego przyjrzenia się wszystkim procesom. Jeśli chcemy, żeby następował rozwój organizacji, musimy pomyśleć o planie rozwoju i odpowiedniej strategii firmy. Rozrastająca się firma musi wprowadzać zmiany w swojej strukturze. Wzrost i rozwój firmy – czy wymaga zmiany strategii organizacji? Wzrost …

[Case study] Geotest – budowanie strategii organizacji opartej na procesach Read More »

[Case study] System premiowy w Dekpol Deweloper – jak stworzyć system odporny na trudne czasy

Celem każdego systemu premiowego powinno być z jednej strony zwiększanie szans na zrealizowanie założonych celów, a z drugiej motywowanie pracowników i zwiększanie ich zadowolenia z pracy. Te dwa elementy są uniwersalne dla każdej firmy, a jednocześnie muszą być zawsze dostosowane do wymagań organizacji, co okazało się prawdą także w przypadku pracy nad systemem premiowania pracowników …

[Case study] System premiowy w Dekpol Deweloper – jak stworzyć system odporny na trudne czasy Read More »

Misja i wizja firmy: co to jest, jak stworzyć i dlaczego warto?

 Ściśle łączą się z kulturą organizacyjną. Nadają kierunek działaniom. Integrują. Motywują do pracy. Czym są? Jak je opracować? Co zrobić, żeby konstruowanie ich nie było stratą czasu? Misja firmy i wizja firmy mogą z początku być trudne do rozróżnienia. Istnieją jednak konkretne wyznaczniki tego, czym jest misja firmy, a czym jest wizja firmy. Misja firmy: twoje …

Misja i wizja firmy: co to jest, jak stworzyć i dlaczego warto? Read More »

[Case study] LTTM budowanie spójnej kultury organizacyjnej po połączeniu LifeTube i TalentMedia

LTTM to największa w kraju grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Zrzesza ponad 850 kanałów YouTube, które razem mają prawie miliard wyświetleń miesięcznie. Co drugi (45%) z twórców z TOP100 najpopularniejszych youtuberów w Polsce współpracuje z LTTM.  Grupa powstała z połączenia dwóch spółek TalentMedia oraz LifeTube. Projekt Qmatch miał miejsce rok po …

[Case study] LTTM budowanie spójnej kultury organizacyjnej po połączeniu LifeTube i TalentMedia Read More »

Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu: jak ją osiągać? Trzy kroki

Zaufanie silnie wpływa na motywację pracowników. Jak budować zaufanie, żeby przestało być jedynie hasłem, a stało się częścią kultury organizacyjnej?  Wyobraźmy sobie, że zaproponowano nam pracę w firmie, w której pracownikom zapewnia się mnóstwo ciekawych bonusów takich jak pakiet sportowy, ekstra wakacje czy miejsce parkingowe. Zakres obowiązków i wyzwania też brzmią bardzo ciekawie. Jednak na …

Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu: jak ją osiągać? Trzy kroki Read More »

Culture fit to nie mit. Kultura organizacyjna w procesach rekrutacyjnych

Jeśli chcemy rekrutować świadomie i skutecznie, musimy docenić aspekt kultury organizacyjnej. Nieudana rekrutacja to koszt 91 896 złotych, tymczasem dopasowanie pracowników do kultury organizacyjnej w firmie zmniejsza rotację o 32%. Jak więc diagnozować dopasowanie kulturowe, czyli popularny culture fit tak, żeby nasze wybory rzeczywiście służyły firmie? Przy rekrutowaniu pracowników często ograniczamy się do badania kompetencji …

Culture fit to nie mit. Kultura organizacyjna w procesach rekrutacyjnych Read More »

[Case study] 7R Budowanie kultury zaangażowania w oparciu o ludzi i procesy

7R S.A to najbardziej dynamicznie rozwijający się deweloper na rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych. Za 2020 otrzymał diament Forbesa dla najszybciej rozwijającej się firmy w Polsce, w 2019 został ogłoszony Rising Star w konkursie Central & Eastern European Quality Awards. W ciągu ostatnich czterech lat zdobył trzecią pozycję na rynku, a jeszcze w 2017 były …

[Case study] 7R Budowanie kultury zaangażowania w oparciu o ludzi i procesy Read More »

Motywowanie pracowników to ważny obszar kultury organizacyjnej w twojej firmie

Uwzględnienie tego, jakie wartości są ważne dla osób w firmie, jest kluczowe jeśli chodzi o motywowanie pracowników. Aby poznać je i przeanalizować istotne mechanizmy z nimi związane warto przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej. Motywacja a motywowanie pracowników Motywowanie pracowników to jedna z najważniejszych kwestii nad jakimi pochylają się pracodawcy. Nic dziwnego, bo przecież gdy pracowników charakteryzuje …

Motywowanie pracowników to ważny obszar kultury organizacyjnej w twojej firmie Read More »

Scroll to Top